GraphicsNerd

I am a game programmer who love graphics coding.

2013년 1월 19일 토요일

This is my drawing. I wanted to draw cat at first. But it became a dog.


작성자: kulkal 시간: 오후 6:58
이메일로 전송BlogThis!X에 공유Facebook에서 공유Pinterest에 공유

댓글 없음:

댓글 쓰기

최근 게시물 이전 게시물 홈
피드 구독하기: 댓글 (Atom)

태그

  • compute shader
  • Directx11
  • Etc
  • Graphics Programming
  • light propagation volume
  • Multi-thread-rendering
  • pre-integrated skin shader
  • Previous Project
  • skin shader
  • Spherical Harmonics
  • tiled forward shading
  • time of day
  • Transfer function
  • UE4
  • volumetric fog

블로그 보관함

  • ►  2017 (8)
    • ►  10월 (3)
    • ►  9월 (1)
    • ►  7월 (2)
    • ►  6월 (1)
    • ►  5월 (1)
  • ►  2016 (6)
    • ►  8월 (1)
    • ►  4월 (1)
    • ►  3월 (1)
    • ►  1월 (3)
  • ►  2015 (1)
    • ►  4월 (1)
  • ►  2014 (1)
    • ►  12월 (1)
  • ▼  2013 (10)
    • ►  2월 (1)
    • ▼  1월 (9)
      • Deferred shading works.
      • This is my drawing. I wanted to draw cat at first...
      • Weird thing in converting device depth to linear d...
      • read only depth stencil view in deferred shading.
      • Calculating global time for animation clip.
      • Visual Memory Detector.
      • Skinning
      • Skeleton/Pose
      • xmamath crash problem.
  • ►  2012 (1)
    • ►  12월 (1)
  • ►  2011 (1)
    • ►  7월 (1)
깔끔 테마. Powered by Blogger.